در حال بارگذاری ...

اجرای ویژه نمایش "زندگی × 3" برای هنرمندان و اصحاب رسانه ‏

نمایش زندگی "زندگی × ۳" کاری از گروه "مدوسا" به نویسندگی "یاسمینا رضا"، ترجمه "فتاح ‏محمدی" و کارگردانی "محمدحسین میربابا" چهارشنبه ۲۴ شهریور برای هنرمندان و اهالی رسانه ‏اجرای ویژه خواهد داشت. ‏

به گزارش دریافتی سایت ایران‌تئاتر از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این اثر شامل سه اپیزود است و مجلس شب‌نشینی‌ای را به تصویر می‌کشد که در طی آن زوج میزبان و میهمان در گفت‌وگوهای خود هر بار به جنبه‌های جدیدی از شخصیت خویش و طرف مقابل خود پی می‌برند.

نمایشنامه "زندگی × 3" اثری از نمایشنامه‌نویس معروف فرانسوی و ایرانی "یاسمینا رضا" است که چند نمایش معروف "هنر" و "خدای کشتار" و... پیش از این در ایران از وی به روی صحنه رفته است. "زندگی ×3" نیمه نخست مردادماه در سالن محراب اجرا و با استقبال قابل توجهی از سوی علاقه‌مندان روبه‌رو شده است.

شاهین چگینی، فرانک فرهنگ، افسانه شفیعی، سیاوش خادم حسینی و حسین میربابا در این اثر نقش‌آفرینی می‌کنند و محمد یاسین اردهی دستیاری کارگردان و مینا عقیقیان صداپیشگی این نمایش را عهده‌دار هستند.

"زندگی ×3" تا تاریخ 26 شهریور همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت 21 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه است. گفتنی است بهای بلیت برای دانشجویان تمامی رشته‌ها نیم‌بها است.